Lidmaatschap Easyriders

Inschrijvingen

Wil je lid zijn van snelschaatsclub Easy Riders Leuven, dan schrijf je je zo snel mogelijk in. (vraag de formulieren aan via jan.gysel@telenet.be) Dat gaat zo:

• je vult een inschrijvingsformulier in voor de schaatsfederatie (op dit ogenblik VSB = Vlaamse Schaatsbond);
  • je voegt bij die inschrijvingsformulieren een pasfoto voor de aanmaak van een lidkaart;
  • je bezorgt die paperassen aan Jan Gysel;
  • je betaalt het lidgeld.

Lidgeld

Voor het seizoen 2014-2015, dat loopt van 1 juli 2014 tot 30 juni 2015, bedraagt de lidmaatschapsbijdrage 40 € (federatiebijdrage en verzekering inbegrepen). Per trainingssessie of schaatsbeurt wordt 4 € (+18) of 2 € (-18) aangerekend, te betalen eind december en eind maart.

Schaatsmateriaal

De club heeft schaatsen, schaatsschoenen en schaatsijzers die men kan huren. De huurprijs kan variëren van 0 tot 50 euro al naar gelang van de aard en de staat van het materiaal. Er wordt een waarborg van 25 euro gevraagd.