Vanaf 15 januari een nieuwe ‘Start to Ice Skate’: leer schaatsen in tien lessen

Initiatielessen volwassenen,
10 lessen voor slechts € 70.

Leer schaatsen
Je hebt geen enkele schaatservaring, je hebt zelfs nog nooit schaatsen aan de voeten gehad… dan is dit een niet te missen kans. Want je droomde al een tijdje van het probleemloos en schijnbaar zonder moeite glijden over het ijs.
De schaatsclub organiseert per schaatsseizoen een reeks van tien lessen geleid door schaatstrainers met een jarenlange ervaring.

HIER LEER JE DE BASIS VAN HET IJSSCHAATSEN
IN TIEN LESSEN

Woluwe
1. een ontspannen gevoel op de schaats en op het ijs
2. evenwicht en ontspannen glijden in schaatshouding, zijwaartse afzet
3. coördinatie van de armbewegingen, glijden op 1 voet
4. starten en remmen
5. overzetten
6. afzetten, glijden, overzetten
7. schaatshouding bij het overzetten
8. achteruit schaatsen
9. snelheid en behendigheid
10. snelheid en behendigheid, kennismaken met shorttrack

Deze unieke lessenreeks vindt plaats op de Poseidon-ijsbaan te Sint-Lambrechts-Woluwe elke maandagavond vanaf 15 januari 2024 van 20.15 uur tot 21.15 uur. De ijsbaan staat dan exclusief ter beschikking van de leden van de schaatsclub en de cursisten.

Je hebt het al in de aankondiging gelezen en wellicht gedacht ‘hoe kan dat nu, dit kost minder dan een publieke schaatsbeurt?’ Inderdaad: prijs voor de volledige reeks van 10 lessen: € 70, toegang tot de ijsbaan, lessen en gebruik van schaatsmateriaal inbegrepen.

Opgelet aantal deelnemers/deelneemsters is beperkt!
Inschrijven via Jan Gysel.
Gsm: 0473 89 28 32
info@schaatsclubbrussel.be

Gemiste lessen kunnen ingehaald worden op de trainingsmaandagen na de lessenreeks. (zie cluburen)

Liedekerke
Initiatielessen ijsschaatsen jong en oud
op zondagavond, van 17.30 uur tot 18.30 uur.
Hou Snelschaatsclub Heuvelkouter Liedekerke in het oog voor meer informatie.